söndag, september 30, 2012

It was such a beautiful day, I just had to make a kill

åh. söndag. Värsta dagen av alla dagar. Den dagen när helgen tar slut & man inte kan dricka vin längre. Eller jo, kan kan man ju alltid. Men det är lite opassande kan man tycka med tanke på skolan & sådär.
I fredags var det meningen att jag och fru Såswald skulle äta tappas på Vinoteket, men ack & ve, ty det var icke öppet för lunch. Så det blev Anna Gretas istället, köpa vin från systemet & åka hem.Vi gjorde egna tappas senare på kvällen och gick hem till Ple för att spela finans & uno. Sen blev det maxmat & jag fick ett vackert muminspel. 
När jag vaknade igår var jag mycket mer fökyld än jag varit tidigare & spenderade större delen min dag i sängen med Vänner. Så kollade jag & bror på Bleach & käkade nudlar. 
Idag, var det tänkt.... att jag & pappa skulle åka på bokmässan i Göteborg, men det verkar inte bli så.
Åh. så tråkigt. 
Vet inte vad jag ska göra istället, är så väldigt uttråkad.
Förbannade höst. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar