måndag, juni 16, 2014

Innan dig var allting tyst

Här har det varit tyst & tomt & tråkigt på senaste.
Har typ jobbat en del & sedan vet jag inte riktigt vad som har hänt.
Det har varit så mycket funderingar kring framtiden som snurrat innanför mitt huvud, 
så mycket saker som jag önskar & hoppas på. 
Som publicerad bok & att få ett jobb eller börja plugga till hösten. 
Usch, det blir liksom så mycket snurr i huvudet att jag blir alldeles matt. 

Jag har knappt fotat någonting den här månaden, eller rättelse, jag har inte fotat någonting alls. 
Det känns ju lite tråkigt eftersom att jag ändå har en sådan vacker ny kamera. 
Men jag har ju en del bilder från minst en månad sedan som jag ännu inte lagt upp, 
tänkte väl dela med mig lite :D


Ja alltså det här är ju då från 3 maj! När jag & John firade att han precist flyttat in med en lyxfrukost på balkongen!

& sedan gick vi på fest, där jag vart superproper!

 En annan dag i maj så grillade vi för första gången hemma sedan jag vet inte när & det var helt magiskt

Lät visst lite av kamerasnöret hänga i bilden, ack så oprofessionellt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar