torsdag, september 11, 2014

Två hjärtan som förstört varann

För ungefär ett år sedan blev jag supernostalgisk & tryckte in 2010 & 2011 i varsitt inlägg.
Nu känner jag nästan hur viktigt det är att göra det med 2012 också. Det är ju trotts allt två år sedan.


 partdeux var spellistan som tog mig genom året.



2012 inleddes med att världens bästa  farmor blev 90

Det firades såklart med ett stort kalas!

Sedan åkte jag upp till Stockholm & mingelfotograferade på Café Opera där jag träffade några väldigt fantastiska människor!


I Februari fyllde min fina fru 20 som vi firade med dunder & brak!

& i Mars fotade jag dessa snyggingar


Det blev också tillräckligt vart för att äta frukost ute, redan den tjugoandra Mars!!

& vi grillade en kväll vid en brygga

I April hände inte så mycket. Jag fotade Anna en dag.

Världens vackraste människa gick på bal

& vi firade midsommar hemma hos min mor, när hon inte var hemma!



Jag & Linn kunde inte sova, så vi gick upp & ut på ängarna.

Några dagar senare drog vi till Peace & Love igen

Tonårsdrömmar gick i uppfyllelse

& Sture grät av lycka!

Sedan blev det min tur att fylla 20!

Vilket firades med asiatisk middag en kväll hemma hos mamma

I början på Augusti åkte jag ner till Skåne för att gå på dop

Sedan fotade jag lite.


& i mitten på September färgade jag mitt hår!

 & fotade Anna.

I slutet på Oktober tog jag min fru till London


Vi gick på Halloween fest
& sedan åkte vi till Edinburgh, vilket var det absolut bästa någonsin!


Bästa bakismaten!

En vecka efter att vi kommit hem åkte jag ner till Skåne igen för att gosa med kusin.


Sedan färgade jag håret igen...

& i början på December firade vi med julbord hemma hos Tessica

Mamma snodde en julgran i skogen

& 2012s nyårsafton är nog den onyktraste kvällen i hela mitt liv. Så mycket kaos.



Så mycket awesomeness!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar