måndag, december 29, 2014

Oh, Pour me another drink & punch me in the face

Sitter & laddar efter att ha varit en sväng i Växjö för att säga upp lägenheten
Inatt bär det av mot flygplats & sedan mot London.
Jag är så otroligt taggad & det ska bli så himla kul att träffa min fru som numer bor där!

Det här blir fjärde gången som jag åker dit!
Så jag tänkte kika igenom lite gamla bilder & se vad man hittade på alla andra gånger.

2011 följde jag med den här saken till London & jag var supernervös, pga hatar att flyga!


Vi köpte suuuuuper äckliga chips med ketchupsmak.




Vi köpte en flaska vin som vart omöjlig att öppna & gick ut på kvällen. Kameran fick inte följa med. 


Dagen efter turistade vi & åkte/gick massa vilse!


Vi tittade på Big Ben & London Eye.




Vi hittade en man i en park som var bästis med ekorrar


2012 åkte jag med min andra fru till London/Edinburgh, det var magiskt!


Vi fick håret lockat & drack vin


Köpte massor med munkar som vi tjockade i oss!


Drog ut på en tisdag & hängde på skumma barer


Hittade denna vackra man på Oxfordstreet



Gick på Halloween fest med svenska kompisar


Blev fulla & sov på tunnelbanan hem


Sista dagen vart vi bakis så allt vi orkade med var att gå på museet. 




2013 hade jag ingen fin kamera, men lite bilder blev det allt!
Vi köpte såklart munkar!


Posade i ett fult hjärta 


Hittade urläckra solglasögon på Primark


Sanna fick ett par på sin födelsedag


Vi festade på bögklubbar & drog runt i Soho


Hade tid för en fika på Starbucks


Och missade flyget hem!! Vilket ledde till en natt på Stansted & 700 kr dyr biljett hem. Suck



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar